środa, 5 listopada 2014

Podziękowania, negliż i wyróżnienie.

Serdecznie dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa na temat Niny z poprzedniego postu. Bardzo miło się je czyta, więc dziękuję za komplementy własnie tutaj - Wam wszystkim zbiorczo.

Dorotę co ma Kota rozbawił dopisek o majtkach. No cóż, każda dama ich potrzebuje :),  jakżeby ona wyglądała po rozebraniu ?Dezabil  Niny jest skromny, bo nie dostała koszulki jak inne lalki. Ale majtki są, nawet bym powiedziała - reformy, na co dowód:


Otrzymałam wyróżnienie od Marzeny  http://marzenakaim28.blogspot.com/2014/11/wyroznienie.html , która na swoim blogu ukazuje przecudną biżuterię swojego autorstwa. Bardzo Ci dziękuję.



"Wyróżnienie Libster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga  odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.” 

 Oto pytania Marzeny:

1.Co motywuje cię aby iść ciągle do przodu ?

Ciekawość 


2. Czego nowego chciałabyś się jeszcze nauczyć ?

Frywolitki. I technik, o których nie mam jeszcze pojęcia. 

3.Twoja pierwsza praca co to było czy nadal jest z Tobą :) ?

Haftowałam jak miałam 7 lat. Gdzieś tam była jeszcze u mamy moja  poszewka do  jaśka.
 

4.Jaką znaną osobę chciałbyś spotkać ?

Nie mam takiej potrzeby. 


5.Tworzysz dlatego że .....?

Bo lubię. Bo to moja terapia.

6.Jaką część biżuterii lubisz najbardziej ?

Kolczyki ? Tylko je noszę.


7. Dla jakiego członka rodziny chciałabyś stworzyć coś wyjątkowego i dlaczego ?

Dla babci, póki z nami jeszcze jest. 


8. Ulubione powiedzenie ?

Nie mam.  Synowie by pewnie coś znaleźli...

9.Osoba która cię inspiruje ?

Przykro mi, nie mam. 


10. Za co kochasz Siebie ? 

Lubię i akceptuję siebie.  Za nic szczególnego.


11.Za co dałabyś się "pociąć"

Czekoladę.  


Zgodnie z regulaminem muszę nominować kolejne osoby. Nominuję, ale absolutnie nie czujcie się

zobowiązane do kontynuowania łańcuszka. Nie każdy lubi pisać o sobie i w pełni to rozumiem. I z góry

przepraszam ,jeśli ta nominacja już się wam trafiła.



Moje pytania... starałam się, żeby dotyczyły twórczości. 

1. Dlaczego tworzysz ? 

2. Jaką technikę lubisz najbardziej.

3.  Czy dokładnie planujesz pracę od  A do Z ?

4. Czy efekt końcowy potrafi Cię zaskoczyć ? 

5. Jakiej techniki chciałabyś się nauczyć ? 

6. Co jest dla Ciebie w tworzeniu najbardziej uciążliwe ? 

7. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga ? 

8. Czego byś się nie nauczyła, gdyby nie dostęp do internetu ?

9. Jakie są dalsze losy Twoich dzieł ?

10. Czy łatwo rozstajesz się z swoimi dziełami ?

11. I pytanie osobiste - pies czy kot ?


Prześlij komentarz