wtorek, 28 lutego 2017

Antonia

W zasadzie to mógłby być Podkoziołek, ale to dziewczynka. Papuzia dziewczynka w wersji niebiesko-biało-czarnej. Tak sobie myślałam o wróżce, ale w toku prac zweryfikowałam swoje wizje. Po prostu, jak już dostanie lalka włosy, to wychodzi charakter.
Miała więc być niebieska wróżka.


Ale włosy przeszkadzały podczas ubierania, więc zostały zaplecione i powstało takie coś:



Skrzydełka z brokatem -niezbyt mi do niej pasowały. 


Żeby było widać czarną halkę, skróciłam sukienkę. 


Biała narzutka - też mi nie pasowała. Ale patrząc na zwinięte  włoski nie mogłam się powstrzymać.  I przebrałam.


Dużo lepiej, prawda ? 


No nie będzie z niej wróżki, nie ma mowy. Grzeczne dziewczątko w wieku szkolnym, tylko jej tornistra brakuje.  


Tak, pantalony są. I koronkowe rajstopki też.

Antonię powierzam Stefanowi. W celach kształcenia oczywiście.
Mam tylko nadzieję, że to "na ostatnią chwilę" nie wejdzie mi w nawyk... Jakoś ciągle nie mogę się ogarnąć...


Bardzo Wam dziękuję za komentarze odnośnie Zimy.  Doczytałam, że tylko u nas tak zawiodła. No to może jednak nie pójdzie na zesłanie ? 

Prześlij komentarz