piątek, 22 grudnia 2017

Życzenia

„Boże Narodzenie ma przede wszystkim smak nadziei,
ponieważ, pomimo naszych ciemności światło Boga jaśnieje.
Jego łagodne światło nie budzi lęku;
Bóg będąc w nas rozmiłowanym, przyciąga nas swoją czułością,
rodząc się ubogim i kruchym pośród nas, jako jeden z nas.”
Papież Franciszek


Bardzo mi się ten cytat spodobał,  więc się nim z Wami dzielę.  I życzę Wam, by te Święta przyniosły Wam  zachwyt - zachwyt nad cudem, który objawił się w tym kruchym Dzieciątku dwa tysiące lat temu. 
Niech będą te Święta radosne i pełne ciepła, niech pozostawią po sobie uczucie spokoju, szczęścia, ciepła  i oderwania od codzienności. I przyniosły nadzieję - taką, jaką potrzebujemy. 
Magda

P.S. Nic tak nie zniechęca do blogowania jak kłopoty z blogiem.  Korzystając  z Waszych rad przeformatowałam go, zmieniłam układ poszczególnych części, wyczyniałam cuda wianki i jednak umiejętności mi do tego nie starczyło, żeby działał porządnie. Muszę znaleźć kogoś mądrzejszego. Tak więc nie wiem,  jak będzie wyglądał ten post, czy będzie można wstawić komentarze czy nie. Ale po liczniku widzę, że zaglądacie - dziękuję Wam wszystkim bardzo, bardzo. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz