piątek, 4 września 2015

Nagroda w Hyde Parku u Beatki

Do dziś nie wiem, czym sobie zasłużyłam, ale Ranya, która prowadzi bloga http://byranya.blogspot.com/ postanowiła  nagrodzić mnie za udział w Hyde Parku z okazji 2 urodzin bloga.

Bardzo lubię zaglądać do niej i oglądać rzeczy, które prezentuje. Jest mistrzynią w tworzeniu przecudnej biżuterii, niesamowicie  precyzyjnej i zapewne czasochłonnej; pięknych kartek, hafcie wstążeczkowym... i ciągle prezentuje nowe techniki.

I bardzo się cieszę, że mogę się pochwalić prezentem, który od niej dostałam.


Paczka była niespodziewanie duża. Pierwszy pokazała się kartka i piękny kwiat, zrobiony przez Beatę.


W pudełku kryły się kolejne pudełka


Biżuteria jest przecudna, medalion i bransoletka zachwycają. Mogłam dokładnie zobaczyć, jak delikatne są koraliki i zawieszka, jak ślicznie wygląda medalion i jak starannie jest wykonana kartka.


  Jeszcze raz Ci Beatko bardzo dziękuję, wszystko jest prześliczne i sprawiło mi niesamowicie dużo radości.

Dużo radości domowym harpiom sprawiło też rafaello :).
Prześlij komentarz