Przejdź do głównej zawartości

Czarny Łabędź

Choć bardzo lubię szyć baletnice, ta jedna laleczka miała wyjątkowego pecha.
                  Najpierw miałam zastrzeżenia do twarzy - ale postanowiłam dać jej szansę. Potem nie spodobał mi się kształt ciałka - i choć planowałam dwa Łabędzie, więcej po ten szablon  nie sięgnęłam. Przyglądając się ubranej lalce, stwierdziłam, że te ręce zupełnie do niej nie pasują - i je odprułam. I pewnie jeszcze długo by czekała (bądź straciła lalczyny żywot), gdyby nie wyzwanie w Szufladzie, jakby specjalnie dla niej.
                  Otrzymała nowe rączki i stanęła przed aparatem. I sama teraz nie wiem, co o niej myśleć.










Przekonałam się do jej asymetrycznej twarzy i wyrazistego  spojrzenia. Może jednak powinnam uszyć też  Białego Łabędzia ? 


                                       




Komentarze

Wow! Piękna jest, kolejny raz zachwycasz pomysłem i wykonaniem, koniecznie uszyj i w wersji na biało;-). Witaj w Wyzwaniu Szuflady :-)
Ola pisze…
Swietna, jestem pod wrażeniem!
Danuta Kielar pisze…
Madziu, nie wydziwiaj; baletnica jak się patrzy. Wersja Czarnego łabędzia jest spoko, koleżankę w białych ciuszkach jej uszyj do kompletu i będzie jak w filmie. Jest cudowna ta lala, zresztą ja kocham się we wszystkich, które szyjesz.
Piękna laleczka chwilowo bardzo w moim klimacie. Pozdrawiam serdecznie :-)
Renata Walczak pisze…
Wypisz wymaluj rosyjska primabalerina- tylko nie mogę sobie nazwiska przypomnieć :)
Piękna jest i dobrze że ją skończyłaś.
Powodzenia w wyzwaniu życzę i pozdrawiam cieplutko:)
ps.
Madziu bardzo dziękuje:)
Lucy pisze…
Piękna-Czarny łabędź :)))
Pozdrawiam :)))
Sowiarnia pisze…
Przepiękny Czarny Łabędź! Również namawiam do uszycia Białego :)
Miłego tygodnia życzę :)
Piękna baletnica! :) Zachwycająca! A białą też zrób, koniecznie:)
Pawanna pisze…
Jestem zachwycona! Co za cudna lala! Do tego (jak zwykle) pięknie ją przedstawiłaś:) Jak ona ślicznie tańczy, gibka jak prawdziwa baletnica. I dobre ma imię- Czarny Łabędź:) Do kolekcji potrzebny Biały! zekam.
Asa_6niebo pisze…
niesamowity ten Twój łabędż!
Kijankowo pisze…
Cudna lala. Choć dla mnie bardziej pasowałaby na jakąś czarownicę :)
Ewa Jurewicz pisze…
Dobrze Madziu, że ją skończyłaś - jest fantastyczna. Do tej czarnej wersji twarz pasuje idealnie. Koniecznie uszyj jeszcze białego łabędzia, będzie piękny duet.
Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i cieplutko pozdrawiam.
pART of Me pisze…
HAHAHA ale superowa, pomysł na sesję jak zawsze genialny.Uwielbiam Twoją wyobraźnię :)
Annette ;-) pisze…
Tu nie trzeba myśleć, to trzeba podziwiać.
ewinka Nowa pisze…
Po twarzy widac ze charakterna ;-))) Ma wdziek i urok a to u baletnicy najwazniejsze :-)))
minimeble pisze…
GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA! Piękna lala i bardzo ciekawe zdjęcia:)
Pozdrawiam:)
Ola pisze…
Gratuluję wyróżnienia w wyzwaniu Szuflady
Moim zdaniem lala jest idealna! Nie wiem jak stare rączki, ale te kapitalnie do niej pasują ::)