środa, 26 sierpnia 2015

Wyróżnienie . W bieli - Pola i Dina.


               Otrzymałam po raz kolejny wyróżnienie Liebster Blog Award. Serdecznie za nie dziękuję - jest mi niezmiernie miło, że Micia z bloga http://sennyocean.blogspot.com dostrzegła moje prace. Na pytania odpowiadałam  miesiąc wcześniej, więc nie będę powielać odpowiedzi. Natomiast zachęcam do zajrzenia na ten  blog  - niezmiennie zdumiewa mnie kreatywność autorki i jej niebanalne podejście do rożnych materiałów.



Dwie laleczki. Maleńkie.  w bieli, więc trochę chłodu wniosły w te upalne lato.
W zasadzie nie ma o czym pisać -  żadnych nowatorskich rozwiązań, może poza skrzydełkami, nad którymi muszę jeszcze pomyśleć.
 Można oczywiście rozebrać.

Na pewno część z was ma takie firanki w domu,  jak włosy Diny.  Moja sąsiadka nie potrzebowała takich długich, dlatego zbyteczne fragmenty trafiły na główkę lalki.
 Trochę trudniej się je przyszywało, ale efekt jest całkiem niezły.


Tak, potem udało mi się znaleźć dwie jednakowe gumki...




Wakacje się kończą, mnie coraz silniej dopada fobia szkolna. I pomyśleć, że to nie ja idę do szkoły...

Dziękuje serdecznie za wszystkie komentarze pod Beskidem Niskim. Szczerze mogę polecić to miejsce do wypoczynku, jeśli ktoś ma potrzebę oderwania się od "cywilizacji".
Prześlij komentarz