piątek, 23 czerwca 2017

Kartki, kartki, kartki...

Najpierw pochwalę się kartką, którą otrzymałam w ramach stokrotkowej wymianki u Lidzi:


Obdarzyła mnie Małgosia, która ma bloga  papierowy-jarmark.blogspot.com . Nie wiem, czy dobrze widać  - tam w środku jest okienko. A w  nim kwiatkowe cekinki się przesuwają. Wygląda to rewelacyjnie, zresztą, cała kompozycja, dobór papierów i wycinanek sprawia, że kartka jest po prostu śliczna.  Małgosiu, jeszcze raz, serdecznie dziękuję. 



A teraz moje kartki. Moje Starsze dziecko właśnie skończyło gimnazjum, a że lubimy jego nauczycieli, to zwijałam, zwijałam i zwijałam... Mimo pozorów nie ma dwóch takich samych kartek.  Digi stempelek od Novinki , reszta  moja. Nie powiem, składało i sklejało się całkiem fajnie ( choć teraz wiem, ze potrzebuję grubszego papieru), a jeszcze fajniej patrzyło się na zmęczonego wypisywaniem kartek młodzieńca.  Odręcznie, walczącego z dysgrafią i lenistwem :). 



Kartki dziś rozdane. Strasznie smutne było to zakończenie, bo co można życzyć ludziom tracącym pracę ? 


Kto ma ochotę - niech ogląda. Uprzedzam lojalnie - strasznie tego dużo. Czuję się nieco usprawiedliwiona, bo strasznie długo mnie tu nie było. 
Opisów nie będzie, bo co tu opisywać - wszytko widać, a ja ze zmęczenia ledwo patrzę.  Nawet zdjęcia krzywo porobiłam - jak nic, astygmatyzm zwyciężył. 
Między żywych mam nadzieję wrócić za parę dni, jak dobrze pójdzie i wtedy z przyjemnością Was poodwiedzam. Dobrego i ciepłego ( a nie upalnego) lata Wam życzę. 
























10 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki, wszystkie! Napracowałaś się chyba strasznie przy tym zwijaniu, aż ciężko mi sobie wyobrazić ile czasu trzeba na to poświęcić. Podziwiam bardzo :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, każda inna, dużo pracy ale efekt jest cudowny! pozdrawiam ciepło i udanych wakacji dla dzieciaków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale sie nie dziwię, ze jesteś zmęczona, przy takim zwijaniu jest co robić, szczególnie ze i kartek sporo:)
    Piękne kartki, wszystkie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, cudne. Podziwiam cierpliwość, ale efekt był tego wart. Pozdrawiam serdecznie, wypoczywaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona quillingowymi kwiateczkami! Podziwiam ogrom pracy.
    Według pani minister nikt miał nie stracić pracy, a tu w samym Poznaniu kilkuset, w Łodzi to samo, a w skali kraju?! A ilu n-li będzie pracowało na część etatu?! Tyle warte są słowa pani minister:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki w super kolorkach a co reformy edukacji to brak słów pozdrawiam cieniutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie się nazwijałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, cieszę się, że kartka Ci się podoba.
    Podziwiam te zwijane kwiatuszki. Taka kartka własnoręcznie zrobiona i do tego wypisana przez ucznia to najlepszy prezent dla nauczyciela.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te kartki jedna w jedną ale zwijania było mnóstwo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam sobie obejrzałam wszystkie i nawet mam swoją faworytkę - to karteczka w odcieniach brązu.
    Napracowałaś się Madziu przy tworzeniu tej galerii ale jestem pewna, że każda z nich to przynajmniej jeden uśmiech i wiele wspomnień. Jesteś niezwykłą osobą.
    Mocno Cię ściskam!

    OdpowiedzUsuń