Przejdź do głównej zawartości

Kartki, kartki, kartki...

Najpierw pochwalę się kartką, którą otrzymałam w ramach stokrotkowej wymianki u Lidzi:


Obdarzyła mnie Małgosia, która ma bloga  papierowy-jarmark.blogspot.com . Nie wiem, czy dobrze widać  - tam w środku jest okienko. A w  nim kwiatkowe cekinki się przesuwają. Wygląda to rewelacyjnie, zresztą, cała kompozycja, dobór papierów i wycinanek sprawia, że kartka jest po prostu śliczna.  Małgosiu, jeszcze raz, serdecznie dziękuję. 



A teraz moje kartki. Moje Starsze dziecko właśnie skończyło gimnazjum, a że lubimy jego nauczycieli, to zwijałam, zwijałam i zwijałam... Mimo pozorów nie ma dwóch takich samych kartek.  Digi stempelek od Novinki , reszta  moja. Nie powiem, składało i sklejało się całkiem fajnie ( choć teraz wiem, ze potrzebuję grubszego papieru), a jeszcze fajniej patrzyło się na zmęczonego wypisywaniem kartek młodzieńca.  Odręcznie, walczącego z dysgrafią i lenistwem :). 



Kartki dziś rozdane. Strasznie smutne było to zakończenie, bo co można życzyć ludziom tracącym pracę ? 


Kto ma ochotę - niech ogląda. Uprzedzam lojalnie - strasznie tego dużo. Czuję się nieco usprawiedliwiona, bo strasznie długo mnie tu nie było. 
Opisów nie będzie, bo co tu opisywać - wszytko widać, a ja ze zmęczenia ledwo patrzę.  Nawet zdjęcia krzywo porobiłam - jak nic, astygmatyzm zwyciężył. 
Między żywych mam nadzieję wrócić za parę dni, jak dobrze pójdzie i wtedy z przyjemnością Was poodwiedzam. Dobrego i ciepłego ( a nie upalnego) lata Wam życzę. 
























Komentarze

Sowiarnia pisze…
Przepiękne karteczki, wszystkie! Napracowałaś się chyba strasznie przy tym zwijaniu, aż ciężko mi sobie wyobrazić ile czasu trzeba na to poświęcić. Podziwiam bardzo :)
Miłego weekendu :)
Madzia B. pisze…
Piękne kartki, każda inna, dużo pracy ale efekt jest cudowny! pozdrawiam ciepło i udanych wakacji dla dzieciaków:)
Renata Walczak pisze…
wcale sie nie dziwię, ze jesteś zmęczona, przy takim zwijaniu jest co robić, szczególnie ze i kartek sporo:)
Piękne kartki, wszystkie:)
Pozdrawiam cieplutko
Klimju pisze…
Piękne kartki, cudne. Podziwiam cierpliwość, ale efekt był tego wart. Pozdrawiam serdecznie, wypoczywaj :-)
nawanna pisze…
Jestem zachwycona quillingowymi kwiateczkami! Podziwiam ogrom pracy.
Według pani minister nikt miał nie stracić pracy, a tu w samym Poznaniu kilkuset, w Łodzi to samo, a w skali kraju?! A ilu n-li będzie pracowało na część etatu?! Tyle warte są słowa pani minister:(
Pozdrawiam cieplutko:)
Joanna A. pisze…
Piękne karteczki w super kolorkach a co reformy edukacji to brak słów pozdrawiam cieniutko ☺
Annette ;-) pisze…
Ale pięknie się nazwijałaś :-)
Małgosia X pisze…
Madziu, cieszę się, że kartka Ci się podoba.
Podziwiam te zwijane kwiatuszki. Taka kartka własnoręcznie zrobiona i do tego wypisana przez ucznia to najlepszy prezent dla nauczyciela.
Pozdrawiam.
Anna Iwańska pisze…
Cudne te kartki jedna w jedną ale zwijania było mnóstwo.
Pozdrawiam
Ewa Jurewicz pisze…
Ja tam sobie obejrzałam wszystkie i nawet mam swoją faworytkę - to karteczka w odcieniach brązu.
Napracowałaś się Madziu przy tworzeniu tej galerii ale jestem pewna, że każda z nich to przynajmniej jeden uśmiech i wiele wspomnień. Jesteś niezwykłą osobą.
Mocno Cię ściskam!