Przejdź do głównej zawartości

Dostałam prezent - będę się chwalić.

Będę się chwalić, a w zasadzie to nie "się chwalić", a chwalić prezent, który dostałam od Anetty z Jamiołowa.  Nie tylko ja się zachwyciłam jej niesamowitym grudniownikiem, dlatego bardzo się ucieszyłam, że to do mnie się uśmiechnął los.


Zdjęć zrobiłam mnóstwo, niestety, pogoda, jak pogoda - dziś nie rozpieszcza. Ale chociaż kilka:



Każda karta jest niesamowicie dopracowana, ma mnóstwo niespodzianek.



Piękne kolory, prześliczne papier, wszystko niesamowicie starannie podobierane.


Każda strona ma jakąś niespodziankę. 

Motywy są prześliczne, uzupełnione tagami i propozycjami wypełnienia.



 A to moje ulubione -  w tym okienku naprawdę wszystko się przesuwa, miniaturowe skarpetki wiszą już na sznurku, a ten pewnie 2 cm łoś ma jeszcze dzwoneczek :)


Ta technika jest mi zupełnie obca, nigdy więc nie miałam w rękach nic tak pięknego, dopracowanego. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić, ile czasu Anetta musiała na ten album poświęcić.  I naprawdę mam obawę, czy potrafię sprostać zdjęciami takiemu wyzwaniu. Anetta udzieliła pomocnych wskazówek, ale trochę się boję. 

Anetto, jeszcze raz bardzo dziękuję. 

Komentarze

Anetta L. pisze…
Cieszę się, że grudniownik spodobał się i na pewno pięknie go uzupełnisz - w to nie wątpię:) Pozdrawiam:)
Klimju pisze…
Piękny prezent dostałaś, cudowny :-)
Anita T. pisze…
Cudny, gratuluję 💐
Tina J pisze…
Gratuluję. Piękny grudniownik. Normalnie zazdraszczam. I nic nie bój. Po prostu rób zdjęcia, zapisuj różne chwile, śmieszne momenty itp. Dasz radę. Będzie wspaniałą pamiątką 😃
Renata Walczak pisze…
grudniownik jest prześliczny!
gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)
Sowiarnia pisze…
Gratuluję, piękny grudniownik! Naprawdę widać jak bardzo dopracowany, podziwiam :)
Kijankowo Monika pisze…
Cudny prezent :)
Anna Iwańska pisze…
Gratuluje , piękny prezent , a grudniowe albumiki teraz sa na czasie .
Pozdrawiam
nawanna pisze…
Gratuluję, cudowny prezent!
Pozdrawiam Madziu:)
biala.szafka.agi pisze…
Gratuluję - jest czego! Cudowny prezent :)
Annette ;-) pisze…
Cudeńko - gratuluję :-)
Ranya pisze…
Piękny prezent!
Wspaniały jest! Gratuluję:)
O wow jaki piękny prezent!! Zazdroszczę takie cuda :)